-To strasznie-mówi murzynka.-Najpierw spokój cisz, a potem ktoś krzykną i widziałam tylko słup ognia wystrzeliwujący z kawiarni, mojej ulubionej kawiarni. Okno w moim domu wybuchło, opiłki szkła utkwiły mi w ręce gdy się odsłaniałam przed siłą uderzenia-mówi, a następnie zaczynają z jej policzków kapać łzy.-To było takie straszne, tyle niewinnych ludzi zginęło-nagle wybucha płaczem.- Tam była moja córka ! Dziesięcioletnia Miriam !-krzyczy ze szlochem.- Poszła tylko rozmienić dwadzieścia dolarów ! Tyle kosztuje życie dziecka ? Co za potwór zabił moją córkę !-zaczyna wyć, podchodzi do niej mężczyzna, być może jej mąż, obejmuje ją i prosi by wyłączyli kamerę.
Po chwili obraz wraca do studia-Prezydent wygłosił z tej okazji specjalne orędzie, na którym dobitnie podkreślił, iż nie popuści sprawcą jak i osobą, które przyczyniły się do tego przerażającego w skutkach zamachu.- Znów znika studio wraz z prezenterką i pojawia się twarz prezydenta Obamy na tle flagi U.S.A- W tak trudnym dla nas okresie ostrych starć między różnymi krajami, religiami i nacjami nie ma miejsca na zaniedbanie bezpieczeństwa, co może doprowadzić do odebrania największego daru na świecie, daru życia-nagranie przeskakuje na przód, najpewniej udzieli mniej ważne teksty i wypowiedzi.- Tak oto kroczymy nieświadomie tego co może nas spotkać za rogiem !-podkreśla głośniejszym tonem.- Przysięgam znaleźć winnych o ile jeszcze żyją i posadzić ich przed sądem najwyższym.-Znika pan prezydent i znów wracamy do studia.- Całą przemowę prezydenta i więcej informacji na temat tragedii znajdziecie na naszej oficjalnej stronie TVL oraz w głównym wydaniu wiadomości, do zobaczenia-kończy prezenterka.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I jak ? Podoba się ? Wiem że ten blog nie będzie tak popularny jak o igrzyskach, ale to wymyślona historia
! O całości dowiecie się w zakładce O blogu, a i nauczyłem się nareszcie pisać prologi :)
Powiem szczerze, że już dawno czytałem ten Prolog, ale nie wiem czemu usunąłeś dawną wersje. Może być ciekawie, więc czekam na pierwszy rozdział! Sorry, że tak krótko, ale to dopiero Prolog!
OdpowiedzUsuńbrat zabrał laptopa gdy mnie nie było i pisał głupoty :c później mi go usunął :( taka zemsta :((, ale udało mi się jakoś przywrócić tekst :0. Później, nie chciało mi się go pisać(przywróciłem go ^^) no i znów go usunąłem, a teraz paczem że o blog o Johannie się kończy i muszę nowy pisać ... i zapomniałem że mam jeszcze jeden i teraz muszę ogarniać trzy blogi :( (dla mnie to wielki kłopot, bo ostatnio nie mam weny) wszystko takie zagmatwane :o. No i wyjaśniłem :D
UsuńHyyymm... może, może. Ok, tylko serio, popracuj nad ortografią. To np. wierze-wieże, krzykną- krzyknął. To trochę denerwujące, psuje efekt wspaniałości, ale ogólnie to super ;)
OdpowiedzUsuńJa wiem :/ to moja pięta achillesa :0 ale zwalczę ją przysięgam :o
UsuńZgodzę się z Lisicą i jak Finnick czytałam już wcześniej część prologu ;D Powiem Ci tak: może i ten blog nie będzie tak popularny jak ten o IŚ, ale będziesz dumny, że to twój własny pomysł :*
OdpowiedzUsuńWiem :D i mam nadzieję że będę :)
UsuńChyba tradycją już będzie, że u ciebie zawsze będę ostatnia komentować :C No i co ja tutaj mogę jeszcze powiedzieć? ;/ Na pewno bardzo mi się prolog spodobał i żądam rozdziału numer jeden! Nie mam pojęcia na razie o co chodzi, więc przez następne kilka dni ten blog będzie błądzić mi po głowie. Może mój jakże ukochany mózg zechce się ruszyć!
OdpowiedzUsuńŁejt, sprawdzę zakładkę "o blogu" i skończę pisać komentarz.
no więc mam jedno słowo: ambitnie. Myślę że jeśli włożysz w to chociaż odrobinę serca to uda ci się poruszyć nasze kochane kamyki, które zajęły miejsce serc (kurde, czy ty też jak to czytasz to zastanawiasz się co ja takiego mam w głowie? XD Mam nadzieję, że nie wyjdę na kompletną idiotkę przez ten komentarz ;-; )
Dobra, nie ważne XD Mam nadzieję że nie umarłeś z powodu bezsensownej i mega nudnej, nocnej paplaniny.
Ach tak, mógłbyś wyłączyć weryfikację? Bo mnie denerwuje ;_____;
Weny i pozdrawiam
Nieoficjalna :3
Ojć zapomniałem o tym, zaraz to zmienię :D
UsuńHej, Snołoł I Lily, nominowałam was do LBA :3
Usuńhttp://grobowiec-nieoficjalnablog.blogspot.com/p/liebster-blog-award-3.html
Nie bardzo jeszcze wiem o czym będzie ta opowieść, ale z chęcią przeczytam pierwszy rozdział. W każdym razie prolog mnie zachęcił. :)
OdpowiedzUsuń